Kommercielle kilder
Avisartikler
Jørgensen, Liv Arnth:
Reklamer på hjernen. Berlingske Tidende, 2004-10-31.
Ørskov, Stig:
Sukkerkold. Reklamebombardementer preller af på nutidensunge. Dét har selv Coca-Cola måttet sande. Politiken, 2004-04-21.
Ringkjøbing, Jeanette og Rothenborg, Michael:
Fra sejrsbrus til syrebad. Politiken, 2000-08-09.
Net- magasin- og tidsskrifter
Brorson, Christian:
De bedste brands er kult, og kunderne er blevet til fans.
Bush udløser en spontan boykot. Dagbladet Arbejderen (onlineudgave), 2004-02-12.
Coca-Cola boykot i New York. Dagbladet Arbejderen (onlineudgave), 2004-05-29.
Madsen, Lise Penther:
Coca-Cola - elsket og udskældt. Amnesty International, 2003-09-03. 3
Relevant faglitteratur
Jürgensen, Jesper:
Vi skal skabe relevans. Markedsføring, 2001-11-15.